مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 12:022022-05-23سياسي

فارس من| رونمایی از «پتروتخلف ها» در احداث پتروشیمی میانکاله


اظهارات حمایت گونه برخی از مدیران از پروژه پتروشیمی میانکاله در حالی ادامه دارد که تخلفات این پروژه یکی دو تا نیست، تخلفاتی که معاون دادستان کل کشور را به میانکاله کشاند و ترکی با قاطعیت اعلام کرد که با بررسی مدارک و مستندات و گزارش های سازمان بازرسی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پروژه احداث واحد پتروشیمی از همان زمان گلنگ زنی با اعتراض های زیادی روبرو بود.

مخالفت ها با این پروژه  به دلیل مخاطرات محیط زیستی بود که در اثر احداث این  پتروشیمی در منطقه میانکاله ایجاد می شد اما در ادامه بحث هایی مبنی بر تخلفات در ارتباط با این پروژه به میان آمد، مخالفت های دوستداران محیط زیست با این پروژه، کار را به تعطیلی کشاند تا بررسی های لازم در ارتباط این پروژه انجام شود.

مخاطبان خبرگزاری فارس نیز در همین راستا با ثبت سوژه ای با عنوان نه به احداث پتروشیمی در میانکاله خواستار توقف این پروژه شده بودند و در این کمپین آمده است: احداث پتروشیمی در میانکاله و مازندران (هر 3 استان شمالی کشور) بی عدالتی بزرگ مسؤولان محلی به نظام و مردم است و پتروشیمی صنعت سبز نیست و آلودگی آن به مراتب بیشتر از صنایع دیگر است.

در حالی که احداث واحدهای صنعتی در 3 استان شمالی ممنوع است چگونه مجوز احداث پتروشیمی صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| رونمایی از «پتروتخلف ها» در احداث پتروشیمی میانکاله

فارس من| رونمایی از «پتروتخلف ها» در احداث پتروشیمی میانکاله